Klachtenprocedure

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@deepdye.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Klacht melden

Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan met je bestelling, meld ons dat dan a.j.b. binnen 7 dagen. We nemen je klacht dan in behandeling en zullen binnen 14 dagen met een passende oplossing komen. Ook als het niet direct lukt je klacht binnen 14 dagen op te lossen krijg je bericht. We geven dan een indicatie binnen welke termijn we wel met een oplossing kunnen komen.

De klacht kan schriftelijk aan ons correspondentieadres worden verstuurd of per e mail aan service@deepdye.nl

Garantie

Buiten de garantie vallen beschadigingen die niet aan het wasproces zijn te wijten, zoals bijvoorbeeld brandplekken, schade door snijden of andere voorwerpen, vlekken van dranken en huisdieren vlekken.

Met ons wasproces en 'zachte' wasmiddelen kunnen we geen kleuren veranderen aan vloerkleden. Tapijten die niet goed zijn geverfd, of waarbij de fixatie van de kleuren niet goed is uitgevoerd tijden het fabricageproces kunnen wel doorlopen.